وبلاگ شخصی صابر نجارقابل

مهم نیست که قشنگ نیستیم، قشنگ اینه که مهم نیستیم. (جک نیست دوباره بخون)

مهم نیست که قشنگ نیستیم، قشنگ اینه که مهم نیستیم. (جک نیست دوباره بخون)

وبلاگ شخصی صابر نجارقابل

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

سرباز تاریخ مصرف گذشته ♻ پیاده نظام مازاد بر نیاز

و
سربازهای تاریخ مصرف گذشته 🔰🔰 پیاده نظام مازاد بر نیاز
یادداشت هایی از صبحانه دانا

می دونم هر نسلی که هستی درد های خودت رو داری. اما ما از نسلی هستیم که با انگیزه دریافت یخچال از لابه لای استراتژی های جنگی برای جنگیدن توی جبهه ها به دنیا اومدیم. اولین نفرات دهه ما زمانی پاشو تو دنیا گذاشت که لالایی شبانه براش صدای بمب بود، به همون شکل آخرین نفرامون. تعجبی نداره اگه زندگیمون شبیه بقیه نسل ها نیست، ما از اول هم قرار نبود زندگی کنیم، قرار بود برای 16 سال دفاع مقدس در مقابل عراق بجنگیم، بکشیم و کشته بشیم. حالا که از قضی جنگ مطابق پیش بینی هاشون به درازا نکشید و زنده موندیم، مایه تعجب مسئولان و سربار جامعه و نگرانی صندوق های بازنشستگی شدیم. اما روزهامون اینجوری میگذره، انگار که در قسمتی از روزهای جَونیمون متوقف شدیم، دوست نداریم باور کنیم که اون روزها هم گذشته و میانسالی رو با چشمان باز در مقابل آینه انکار میکنیم. در واقع سربازهای خلع لباس شده ای هستیم که وارد سازمان ها و شرکت ها و خونه شوهر شدیم، اما انگار که توی سرمون تراشه های جنگی کار گذاشته باشند، کاری غیر از جنگیدن بلد نیستیم. حتی تمایل یا شاید بهتره بگم جرات مهاجرت هم نداریم اما مثل مرغ سرکنده خودمونو به در و دیوار قفس میزنیم.
شاید برای همینه زندگیمون هم شبیه بقیه نیست.

پ.ن.
عکس ها رو هوش مصنوعی درست کرده بهش گفتم یه سرباز غمگین توی میدان جنگ که خلع لباس شده و از تموم شدن جنگ ناراحته با رنگ روغن و استایل ونگوک بکش. جالب اینکه دختر هم کشید.

نظرات  (۱)

اوهوم، انقدر به جنگیدن عادت کردیم که اگه زندگی از دستش دربره و یه حال کوچیکی بهمون بده ، با اونم می‌جنگیم.

پاسخ:
بله دقیقا همین کارو میکنیم. دست خودمونم نیست انگار. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی